S
Snovind
Sv: Vi som springer!
Yes. jag ska!
*kl*
Är det någon här som ska springa Sthlm Halvmarathon i år?
Yes. jag ska!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
*kl*
*kl*
Nu har jag lurat med mig min kompis Maja till Malmö Milen. Någon här som ska springa den?
Uhh, jag kan inte springa snabbt längre! Idag har jag fått finna mig i att bli omsprungen av hvala ungefär sexton gånger. Ändå tog hon det lugnt!
*kl*
Har extremt svårt för värme när jag springer (eller ja, jag har alltid svårt för värme men extra svårt när jag ska anstränga mig) så jag var lite rädd att det skulle bli jättejobbigt att springa idag. Cyklade iväg en bit till motionsspår i skogen eftersom mina vanliga skuggfria asfaltsvägar är outhärdliga när det är soligt och varmt. Var lite seg i början men när jag väl kommit igång kändes det så bra att jag sprang en extra liten runda efter den planerade. Istället för 8k blev det 10,6.
Trevligt att vara uppe över 30 km/vecka nu igen, äntligen!
Uhh, jag kan inte springa snabbt längre! Idag har jag fått finna mig i att bli omsprungen av hvala ungefär sexton gånger. Ändå tog hon det lugnt!
Det är bättre att springa själv och tajma med en väckarklocka! Det förbättrar ens prestationer oerhört.![]()
Någon bukare som har en soffa att låna ut en natt eller två?![]()