Sv: Vi som springer!
Sköna välsittande strumpor, dubbla om det behövs precis som LLaika skrev. Antingen i ull eller något funktionsmaterial i syntet.
Skavsårstejp kan hjälpa men är lite pyssligt att få till bra.
KL
Långturen
Det gick inte fort och det var väldans blött om fötterna, men oj vad roligt! Vi var ute i fyra timmar och tog oss knappt två mil. Det gick åt en del tid till att orientera sig och bitvis leta rätt på spåret när det försvunnit efter 20 års skogsbruk, så nästa gång går det snabbare, nu när jag vet var spåret går. Kexchokladen halvvägs var kriminellt god, orken räckte hela vägen, och vädret var perfekt för löpning, mulet med minimala regnskurar och sval temperatur.
Märkningen var kvar nästan överallt, utom på några ställen där spåret var igenplanterat eller försvann ut i myren.
Kul med nytt folk i tråden! Prestationsångest låter jobbigt, kan du komma runt den på något vis? Kanske springa någon helt ny runda så du tänker mer på vart du ska ta vägen än hur fort det går?
Elina: Mitt bästa nybörjartips är nog att ha trevligt sällskap, ta det såpass lugnt att man orkar längta till nästa runda, och att springa på varierande underlag så man inte får ont. Skogsstigar är underbart!
Sköna välsittande strumpor, dubbla om det behövs precis som LLaika skrev. Antingen i ull eller något funktionsmaterial i syntet.
Skavsårstejp kan hjälpa men är lite pyssligt att få till bra.
KL
Långturen
Märkningen var kvar nästan överallt, utom på några ställen där spåret var igenplanterat eller försvann ut i myren.
Kul med nytt folk i tråden! Prestationsångest låter jobbigt, kan du komma runt den på något vis? Kanske springa någon helt ny runda så du tänker mer på vart du ska ta vägen än hur fort det går?
Elina: Mitt bästa nybörjartips är nog att ha trevligt sällskap, ta det såpass lugnt att man orkar längta till nästa runda, och att springa på varierande underlag så man inte får ont. Skogsstigar är underbart!