Jag stod och tänkte på den här tråden i morse och undrade om den fortfarande levde, och det gör den ju uppenbarligen!
Länge sedan nu som jag skrev här, och det är ju för att det har gått urkasst med min löpning senaste halvåret. Men sedan den 2/1 är jag igång igen och har sprungit varenda dag förutom 5 sedan dess. Det är en januariutmaning som jag har satt upp för mig själv, att träna någonting varje dag i januari. Eftersom löpnung är både roligt och lätt att komma iväg på så har det blivit mycket springa. Utöver det har det blivit 3 pass överkroppsstyrka, en dag med förkylningskänning och dagen efter det en rask promenad.
Jag är inte uppe i några längre distanser än, utan håller mig till ca 4-5 km per pass. I morgon har jag tänkt springa hela vår grusväg ut till riksvägen och möta upp sambon som kommer med bil från jobbet. Det är 5-8 km beroende på vilken väg jag tar. Men jag tar troligtvis den kortare sträckan för mitt självförtroendes skull.
Jag är inte uppe i några längre distanser än, utan håller mig till ca 4-5 km per pass. I morgon har jag tänkt springa hela vår grusväg ut till riksvägen och möta upp sambon som kommer med bil från jobbet. Det är 5-8 km beroende på vilken väg jag tar. Men jag tar troligtvis den kortare sträckan för mitt självförtroendes skull.