Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag puttar upp den här tråden för att skriva att den värsta saknaden efter min älskade häst är borta. Jag gråter inte varje gång jag ska gå och lägga mig, sitter på bussen etc.
Däremot kan jag fortfarande börja spontangråta om jag tänker på henne, eller om någon i all välmening frågar om jag saknar henne.
Hur är det för er andra med sorgen och saknaden? Jag hoppas ni mår bra.
Jag puttar upp den här tråden för att skriva att den värsta saknaden efter min älskade häst är borta. Jag gråter inte varje gång jag ska gå och lägga mig, sitter på bussen etc.
Däremot kan jag fortfarande börja spontangråta om jag tänker på henne, eller om någon i all välmening frågar om jag saknar henne.
Hur är det för er andra med sorgen och saknaden? Jag hoppas ni mår bra.
Min bästa vän vandrade idag vidare till de evigt gröna ängarna. Hon hade två ligamentskador och hovledsinflammation i ena hoven, och pålagringar + hovbroskförbening i båda hovarna. Hon hade varit konvalescent i nio veckor och var mer eller mindre utdömd, men skulle få sommaren på sig. Gå på bete och vara häst. Vara lycklig. Men i måndags fick hon en fångkänning och hade så ont. Det var liksom inget liv kvar, och jag hade lovat henne att hon aldrig mer skulle behöva stå i en grushage igen. Hon somnade in med hela ansiktet i en stor hink med havre.
Ztarlet
1998-2014
Usch, det känns så fruktansvärt tungt. Kan inte sluta gråta. Kommer jag någonsin kunna pussla ihop mitt hjärta igen?
Åh jag beklagar att det gick så fort
Min har ju samma resa framför sig men än så länge är han okej. Så jag återkommer nog till tråden senare