Sv: Vi med rexar
Är inte de andra rexraserna välkomna? Finns ju fler än DRX och CRX
Well well. Jag är devonägd sen 4 år tillbaka. Lägger upp ett par gamla bilder så kasnke det kommer nya sen när jag orkar ladda upp dom på nätet
S*Fennec's Spot On, hankastrat, svartsilverspotted och vit, född 2004. Även kallad Pottan, Spot eller Pottis. Har troligtvis nåt bokstavssyndrom. Ganska ointelligent och gapig och fruktansvärt mammaberoende, helst ska man bära runt på honom på höften hela dagarna, då klänger han sig fast som en liten apa och spinner högt. Hatar all annan mat än kattmat och kan döda för en torrfoderkula
Gillar inte andra katter än hushållets egna (Sunny nedan och huskattshonkastraten Siri) och är inte så förtjust i främmande.
S*Fennec's Sombrero, hankastrat född 2004, röd hybridavkomma som har två kullar kattungar efter sig. Kallas Sunny och är en riktig spinnmaskin och den intelligentaste katten jag träffat. Han tar sig in överallt, öppnar tom låsta dörrar och barnsäkrade skåp. Gourmet som äter allt jag äter och kan kurra upp inälvorna genom näsan för att få smaka chips.
Mycket vänlig katt som går bra ihop med alla katter och hundar. Leker som en pitbull och sover helst under täcket. Trivs bäst på sitt eget revir och gillar inte att åka bil. Kan gå själv och vill inte bli buren på.
Mina pojkar är totalt olika men kompletterar varandra perfekt. Jag hade inte orkat med två mattegrisar som Pottan och jag hade slitit mitt hår över två hyperinterligenta utbrytarkungar (och inbrytar) som sunny men ihop är dom perfekta