Vi har köpt maratonvagn!!!!

Lill76

Trådstartare
Äntligen !!! :bump:
Igår köpte vi en Troed-vagn. 97-års modell men väldigt fin, och priset var bra också. Gissa om jag är överlycklig nu.... Nu ska det bli åka av...tjoho... :D

Sv: Vi har köpt maratonvagn!!!!

Åhhhhhh, vad jag är sotis!!!!
Visserligen har jag ingen som kan dra en sån ändå men om jag hade varit rik så hade jag köpt en ändå och bara "klappat" på den!!!!!
:rofl:

Nrj grattis!! Det är ju en riktigt bra vagn! Hur mycket fick du ge för den? (om du inte vill skriva här kan du väl pm:a?)

Tack Lotta! Vagnen är tänkt för mitt 3-åriga halvblod som är på inkörning just nu. Så det blir ju inte tävling än på något år, men träning iallafall. Sen har vi en travare också som kanske får dra vagnen också så småningom, men han behöver ha lite mer vana av tung vagn först.

Hej!

Vad kul att du är nöjd! :D
Har du ingen bild?
Fast man kanske kan söka upp en sådan här o kika på!
Lycka till!

Mvh Lisa

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
904
Senast: Angel
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 873
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 473
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 775
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar