Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Äntligen !!!
Igår köpte vi en Troed-vagn. 97-års modell men väldigt fin, och priset var bra också. Gissa om jag är överlycklig nu.... Nu ska det bli åka av...tjoho...
Åhhhhhh, vad jag är sotis!!!!
Visserligen har jag ingen som kan dra en sån ändå men om jag hade varit rik så hade jag köpt en ändå och bara "klappat" på den!!!!!
Tack Lotta! Vagnen är tänkt för mitt 3-åriga halvblod som är på inkörning just nu. Så det blir ju inte tävling än på något år, men träning iallafall. Sen har vi en travare också som kanske får dra vagnen också så småningom, men han behöver ha lite mer vana av tung vagn först.
Trädgård & Växter
Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
Gravid - 1år Bara äl+2 här så inget spännande på G. Efter förra ägglossningen hade jag ju alla möjliga konstiga symtom så kommer ju inte våga tro på...
Hundträning Tack och lov har alla varit mycket nojda ... "so far".
Det har varit bade for sadana som vill ha grundtraning for tavling och sadana som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.