Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Oj vad ni har hunnit med mycket!! Följde tråden förra sommaren och har mest hängt på avelssidorna sista halvåret. Det ser väldigt fint ut! Ett riktigt paradis ni bygger. Lycka till med ridbanebygget.
Och så passade vi på att ta bort den fallfärdiga jordkällaren som stod mellan husen. den gick ju ändå inte att använda.
Det stod 2 stora träd där men sambon var så snabb så de fick jag inte med på bild.
Nu är underarbetet färdigt, nu ska detta få sätta sig och se om det sjunker om vi behöer fylla på lite till, sen när det har satt sig så ska det läggar drännering och på med grus och matta och sen själva underlaget.
Det var meningen att den skulle bli 20*60m men det gick inte riktigt, vi hade kunnat pressa ut 58m men vi valda att göra den 20*55m istället.
Jag är inte helt nöjd, skulle vilja ha 60m men vad gör man när det inte får plats?
55 är bättre än inget.
Ridbanan står kvar som på bilderna, den måste sätta sig ordenligt så den inte sjunker sen.
i stallet håller vi på ch snickarar, kan ta lite fler bilder sen.
Idag håller jag på o plockar i sadelkammaren för det kommer en ny häst imorrn som måste få plats med sina saker.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hästmänniskan
Hej! :) Hoppas ni kan hjälpa mig att bli lite klokare och kanske kan komma med tips. Jag och min sambo har precis köpt ett jättefint hus...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.