Vi har blivit med häst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller rättare sagt så har dottern blivit med häst, men jag känner mig starkt involverad :D
Det är hennes medryttarhäst som hon ska ha på foder i ett år till att börja med.
Ägaren ska flytta många många mil bort och känner att hon inte kommer orka ha med sig hästen utan vill satsa på barnen iom flytten. All utrustning ingår inkl transporten.
Dottern ska bara prata med stallägaren där han ska stallas upp, sen går flytten i slutet på den här månaden. Det kommer komma upp bilder här i tråden så småningom.
Vill vänta tills övertagandet är helt klart

Eller rättare sagt så har dottern blivit med häst, men jag känner mig starkt involverad :D
Det är hennes medryttarhäst som hon ska ha på foder i ett år till att börja med.
Ägaren ska flytta många många mil bort och känner att hon inte kommer orka ha med sig hästen utan vill satsa på barnen iom flytten. All utrustning ingår inkl transporten.
Dottern ska bara prata med stallägaren där han ska stallas upp, sen går flytten i slutet på den här månaden. Det kommer komma upp bilder här i tråden så småningom.
Vill vänta tills övertagandet är helt klart

Spännande Häst i familjen säger maken är ett bra sätt att slippa åka bort. Vi har hästarna hemma.
Men det är mycket jobb men mycket glädje till baka. Hoppas ni får en riktigt goa häst stunder.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 028
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 061
Senast: Gunnar
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 801
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30