Vettigt shettisträns?

Trissa

Trådstartare
Jag gjorde misstaget att köpa ett av billighetstränsen, och det var inte mycket som passade på det... För litet pannband och nosgrimma, men i gengäld för stor käkrem.... Dessutom klumpigt med stora spännen. Någon som har bättre tips?

Sv: Vettigt shettisträns?

Bara en liten undran,har du shettisstorlek på de andra tränsen till din shettis?
Undrar bara för vår shettis har ponny på träns.
mvh El

Sv: Vettigt shettisträns?

Detta är hennes första. ;) Hon är bara året nu, men det kanske är så att hon ska ha ponnystorlek istället? Sidstyckena är i näst sista hålet redan. Hmm, det kanske är det som är lösningen!

Liknande trådar

Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 399
Senast: attheedge
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 825
Senast: Murray
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
563
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka