Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tur då Det man kan tänka på är att många tror att det är "respektlöst" att vara baraxlad i kyrkan, vilket är helt ok. Däremot så är det ofta ganska kyligt i kyrkor så där kan en kofta vara skön att ha
sen ska man inte ha röd sägs de på vissa håll
https://www.youtube.com/watch?v=qGj0JFHR_scRött ska man tydligen undvika så det är nog bäst.
Jag har haft röd klänning på flera bröllop och varje gång har jag fått frågan (ett flertal gånger) ifall jag legat med brudgummen. Mest på skämt förstås, men det är alltid lika roligt att ha en röd klänning på ett bröllop.Det är helt OK att ha rött på bröllop. Varför skulle man, med en viss färg, skylta med sitt sexliv och vem fan bryr sig om vem som har legat med vem? Hör ni inte hur idiotiskt det låter?
Min svärfars fru hade rött på mitt bröllop. Jag vet helt säkert att hon och min man inte har legat.Jag har haft röd klänning på flera bröllop och varje gång har jag fått frågan (ett flertal gånger) ifall jag legat med brudgummen. Mest på skämt förstås, men det är alltid lika roligt att ha en röd klänning på ett bröllop.
Fast de som var aktiva inom gay-världen under 80-talet säger ju själva att det var så det var. Så det stämmer nog, även om det finns lokala undantag och specialiteter.Jag är övertygad om att ringen i örat också är en faktoid, särskilt som föreställningarna kring vilket öra som är bögörat kan variera från stad till stad.
För inte alls så jättelänge sedan var det fortfarande så att homosexuella män hade örhänge i högra örat.