Hoppträning nu då!
Cavalettis när trådarna ligger så nära varandra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppträning nu då!
Men många verkar fastna i att de är sjuka och hela självbilden kretsar kring det. Jag har typ en ständig depression men det är inte det jag vill prata om, dela med mig av och ha som självbild. Jag är öppen med det, men jag är mer som person än deprimerad.
Äsch, det fanns ju redan:Blir lite sugen att öppna photoshop när jag kommer hem.
Alltså, det finns ju på buke med. En del verkar bo på apoteket/vc/osv. Och jag betvivlar inte att de är sjuka, men jag undrar över nyttan med att bara framhålla sin krasslighet.
Haha, känner mig lite träffad! Sanningen för min del är ju att det inte hänt så mycket mer de senaste åren, men det är ju också viktigt att inte fastna i helt och hållet. Och det måste vara skittråkigt att läsa om för de som gör det.
Nädå, känn inte så. Det var inte min avsikt.
Jag skulle säga att jag inte har sett något om egna upplevelser av pågående psykisk ohälsa, skrivet på nätet, som jag uppfattat som kunskapsspridning utan det destruktiva drag som ofta bekymrar mig.Fast jag ser inte psykisk ohälsa som något en ska hålla för sig själv.
Jag mår bra av att andra mår bra av att läsa och lyssna på det jag skriver och pratar om. Att kunna visa andra att det inte är något att skämmas över, att känna att en inte är ensam. Jag önskar att jag hade haft en sån person att se upp till när jag var yngre. För ja, min största målgrupp är unga tjejer.
Du kanske själv inte har erfarenhet av att följa folk som pratar om psykisk ohälsa. Då hade du nog förstått att dom flesta personerna inte pratar om det för att få bekräftelse. Jag kan inte komma på en enda person som pratar om sin psykiska ohälsa för att få bekräftelse, och då följer jag (och känner) otroligt många inom den branschen som pratar om det. Du får gärna ge exempel på folk som pratar om det för att få bekräftelse.
Du har svarat ganska märkligt utifrån det jag skrev.Fast jag ser inte psykisk ohälsa som något en ska hålla för sig själv.
Jag mår bra av att andra mår bra av att läsa och lyssna på det jag skriver och pratar om. Att kunna visa andra att det inte är något att skämmas över, att känna att en inte är ensam. Jag önskar att jag hade haft en sån person att se upp till när jag var yngre. För ja, min största målgrupp är unga tjejer.
Du kanske själv inte har erfarenhet av att följa folk som pratar om psykisk ohälsa. Då hade du nog förstått att dom flesta personerna inte pratar om det för att få bekräftelse. Jag kan inte komma på en enda person som pratar om sin psykiska ohälsa för att få bekräftelse, och då följer jag (och känner) otroligt många inom den branschen som pratar om det. Du får gärna ge exempel på folk som pratar om det för att få bekräftelse.
<snip>
Och varför en person (som är 40+) lägger ut som en bildserie från en kryssning där det mer och mer framgår att det är rena fylleresan, jättepinsamt (jag känner mig som en tonårsunge som tycker ens föräldrar är pinsamma <snip
Jag har bara last forsta sidan, men maste commentera pa det har:
Vad hander nar man fyller 40 som gor att det som ar okay innan inte ar det langre?
sjalv upplevde jag ingen omvalvande forandring vid min 40-ars ... 50-ars ... eller 60-ars dag
Maken som ocksa upplevt sin 70-ars dag hade den har bilden (och ett par till) pa FB och tyckte inte ens lite att det var pinsamt Och vara soner skrattade gott och tyckte inte det var pinsamt heller. Visa bifogad fil 12606
Men är det någon med psykisk ohälsa som inte visar upp destruktiva drag? När man mår dåligt kan man få ett inköp av mjölk att uppfattas som något semidestruktivt och en bekräftelse på allt som är fel med en själv och världen.Jag skulle säga att jag inte har sett något om egna upplevelser av pågående psykisk ohälsa, skrivet på nätet, som jag uppfattat som kunskapsspridning utan det destruktiva drag som ofta bekymrar mig.
Det kanske är så att man inte gör annat än att hänga på Apoteket för att man måste vara där...Alltså, det finns ju på buke med. En del verkar bo på apoteket/vc/osv. Och jag betvivlar inte att de är sjuka, men jag undrar över nyttan med att bara framhålla sin krasslighet.
Sedan är det det där med källkritik, folk som sprider t.ex. 2 år gamla poster .....
Min svåger har t.ex. blockerat kattbilder från mig, som jag postar max en gång i månaden.
Oooh, går det att blocka vissa typer av bilder från en viss person?
Apropå vett och etikett.
Jag har extremt svårt för bilder/filmer på misshandlade eller plågade djur. För mig finns INGEN anledning i hela världen att sprida sånt. Jag blir bara illamående och jätteledsen. Jag vet ju att det förekommer, men jag kan inte med att se skiten