Veterinärbesiktning

Haukur

Trådstartare
Ringde och beställde tid hos vet idag för besikting av lilla vovvan, försäkringsbolaget ville tydligen ha det för att jag skulle få försäkra henne.

Glömde fråga vad det kostade och såhär i slutet på en hundköparmånad regnar det inte pengar direkt, å så skrämde glim mig att inget hos vet kostar under 1000 spänn...

Någon som vet ungefär vad en vetbesiktning för en hund kostar? Om man inte har uppfödarrabatter och dyl...

Sv: Veterinärbesiktning

Då ska glim byta vet för det är långt ifrån sant!

Jag ögonlyste för 400:-, vaccinering för några hundra. Gjorde på den gammle 1 gång per år en besiktning det gick på strax över 300:-

Enda jag gjort över 1000:- är höftledsröntgen.

Nja, det var en chansning. Men vad bra att det inte var så dyrt för jag ska också besiktiga en hund snart.

Ok, då kanske min budget håller utan att behöva tulla på den "riktiga" veterinärbufferten:D

Nja, det var en chansning. Men vad bra att det inte var så dyrt för jag ska också besiktiga en hund snart.

Nu vet jag ju inte vad som ingår i den ni ska göra.

Jg gick igenom hunden i mun, ögon, nacke och rygg för o se så det inte slitit på dels tänderna eller så, sen musklerna i nacke rygg för han gått hårt i skyddet så sliter det på dom. Så de kände igenom han o alltid samma svar :D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 947
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 724
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
782
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 960
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈