Veterinärbesiktning !

M

Mhiloy

Finns det ngn här som vet vad en vanlig veterinärbesiktning kan kosta ? På ett ungefär ?

Tacksam för svar :)

Sv: Veterinärbesiktning !

På klinik eller en gårdsbesiktning ?
Jag har hört att klinik besiktning kostar ungefär 1600kr då kostar gårdbesiktningen mindre. MVH Louise

Alltså en vanlig enkel veterinärbesiktning till en häst ? Kan det verligen kosta så mycket som 1600 :- ?

:confused:

Jag gjorde en vanlig vet. besiktning dock på klinik (samma grejer kollas upp, men på kliniken har man tillgång till en löpargång) och betalade 1750 kr för den.

Jag tror att en vanlig gårdsbesiktning brukar kosta nånstans strax över 1000-lappen.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
588
Senast: Lavinia
·
Hästvård Behandlar hästen med TENS i rehabsyfte, hyr just nu en i 3 veckor, de rekommenderar att köpa en själv, jag googlar och blir inte klok...
Svar
0
· Visningar
340
Hästvård Min häst fick idag ett broddtramp när vi var ute och red vilket jag märkte efter jag kommit tillbaka från ridturen. Han blödde lite...
Svar
3
· Visningar
269
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
353
Senast: Malva1978
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V