Veterinär

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

Krabban

Jag har en fråga om veterinärer. Hur hittar man en bra hästveterinär? Jag är nyinflyttad och har inga kontakter här, så jag känner ju inte till någon. I telefonkatalogen hittar jag bara smådjursveterinärer, och det hjälper ju inte mig riktigt. Hur hittar man veterinärerna? Finns det ngn hemsida där legitimerade veterinärer finns samlade eller hur hittar man dem? Hur hittade ni er veterinär, ni som flyttat till nytt ställe utan några kontakter?

Var bor du då?
Du kanske kan fråga i något stall i närheten.
Du kan gå in på Svenska vetrinärförbundet och kolla.

Jag bor i Hässleholm och jag känner ju inte till ngt stall direkt eftersom jag är väldigt ny här. Åh tack för tipset! Ska genast gå in och kika och se om jag hittar ngn! :bow:

jag slog upp veterinärer på www.eniro.se eller altavista. där jag fick upp olika vet, för vi har också precis flyttat. så ringde jag upp dom och då kom jag fram till några som bara hade häst och kor osv.

Jg gick oxå in där, men jag kanske letade för slarvigt. Ska testa igen - tack! :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
717
Senast: tara
·
Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
2 317
Senast: Sirap
·
Hästvård Kanske konstigt ämne under kategorin ”hästvård” men jag har en nykastrerad unghäst som enligt veterinären måste röra på sig ordentligt...
2
Svar
23
· Visningar
3 148
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat