Veterinär

Plantan

Trådstartare
Hej,
Jag har en fråga jag skulle vilja ta med någon veterinär, om det finns här?
Hälsningar
Plantan & Brunte

Jag är långt ifrån färdig veterinär men är student. Om du tror att det kan vara aktuellt så försöker jag gärna svara. Kanske inte är så bra om du vill ha erfarenhetsbaserade svar eller har någon supersvår fråga dock :p

Jag är långt ifrån färdig veterinär men är student. Om du tror att det kan vara aktuellt så försöker jag gärna svara. Kanske inte är så bra om du vill ha erfarenhetsbaserade svar eller har någon supersvår fråga dock :p
Tack! Det gällde en faktura, är du duktig på sånt med? 🙂

Liknande trådar

Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
584
Senast: Lavinia
·
Hästvård Någon som vet anledningen till att hästen ska stå på box i 24 h efter att den sprutats i en led? Jag glömde fråga veterinären och jag...
Svar
16
· Visningar
1 279
Senast: Freazer
·
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
371
Senast: animalasia
·
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
340
Senast: Malva1978
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka