Veterinär

Plantan

Trådstartare
Hej,
Jag har en fråga jag skulle vilja ta med någon veterinär, om det finns här?
Hälsningar
Plantan & Brunte

Jag är långt ifrån färdig veterinär men är student. Om du tror att det kan vara aktuellt så försöker jag gärna svara. Kanske inte är så bra om du vill ha erfarenhetsbaserade svar eller har någon supersvår fråga dock :p

Jag är långt ifrån färdig veterinär men är student. Om du tror att det kan vara aktuellt så försöker jag gärna svara. Kanske inte är så bra om du vill ha erfarenhetsbaserade svar eller har någon supersvår fråga dock :p
Tack! Det gällde en faktura, är du duktig på sånt med? 🙂

Liknande trådar

Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 826
Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 409
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 795
Senast: QueenLilith
·
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 249
Senast: Zetly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar