Vetbesiktning på tävling

M

Miko

Om hästen inte går igenom en veterinär besiktning på tävlingsplatsen, får man tillbaka anmälningsavgiften då? oftast får man ju det om man har veterinär intyg och det får man väl om veterinären tittar på hästen där på plats. Eller hur fungerar de? :confused:

Jo det ska du få, har iallafall varit så tidigare. Veterinären finns ju på plats och kan intyga.

Har aldrig hört att det har varit problem för någon att få pengar tillbaka om inte hästen går igenom. Ibland kan det stå att pengar betalas tillbaka med avdrag för nån hundralapp i adm. avgifter men det är ju detsamma även om man skickar vet.intyget i så fall.

Malin

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
382
Senast: MiniLi
·
Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 426
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 047
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Efter många månader av hästletande så hittade jag äntligen hästen med stort H. Men, under besiktning han var halt på böjt spår i trav i...
2
Svar
27
· Visningar
4 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat