J
Jempa77
Sv: Vet inte riktigt om jag är rätt tråd.....
Jaha det säger du , när såg du henne då, det är ju konstigt att min ridkompis sa att hon såg tillstymelse till revben när hon kom till mej...och hur har du följt pillans utveckling då om ja får fråga?
det är ju humor att utbildat folk har sett bilderna och inte alls tycker att det ser så farligt ut.
Och isånna fall tycker jag att du och malin ska ta och åka till pillan och titta, hon om nån har livsgnista!!!
Så du menar på fullt allvar att det är jag som svultit pillan!!!!
och om du känner malin så bra kan du kanske se till att hon
TAR DIT EN VETERINÄR FÖR I H.........!!!
Kan bara säga att jag känner Molin och har följt pillans utveckling. Visst hon har varit mager och lite så men när hon kom till dig var hon fin. Nu ser hon förskräcklig ut. När en häst ser så ut så ska man inte rida och det kan ju vem som helst förstå. Ja menar titta på hästen nu och förr så får du se. Molin lägg gärna ut lite före bilder. Visst hästen blev sjuk det händer alla men de brukar kunna bli bättre ganska snart. Kan tala om min egen foderhäst. Han blev övertränad och mådde skit på sin sista tävling han hade verkligen tappat gnistan och orka knappt gå till hagen. Men mycket kärlek och promenader senare så var han pigg o kry, det tog en månad att bygga upp honom igen. Så det jag har att säga är att Pillan var fin innan hon kom till dig så kom inte och påstå annat.
Jaha det säger du , när såg du henne då, det är ju konstigt att min ridkompis sa att hon såg tillstymelse till revben när hon kom till mej...och hur har du följt pillans utveckling då om ja får fråga?
det är ju humor att utbildat folk har sett bilderna och inte alls tycker att det ser så farligt ut.
Och isånna fall tycker jag att du och malin ska ta och åka till pillan och titta, hon om nån har livsgnista!!!
Så du menar på fullt allvar att det är jag som svultit pillan!!!!
och om du känner malin så bra kan du kanske se till att hon
TAR DIT EN VETERINÄR FÖR I H.........!!!
Senast ändrad av en moderator: