Vet du något om Wartung ?

N

Nangijala

I mitt stall finns det en korsning mellan fullblod och någonting mer . Nu vill jag veta vem hans pappa Wartung är . Gärna en länk till en sida med lite bilder om det finns att få . Har du också en häst efter Wartung ?

Wartungs exteriöra utlåtande var:Utmärkt halsansättning med naturlig resning och djup bog, något kort manke. Breda leder. Utmärkta rörelser i såväl skritt som trav med bra takt.
På sitt bruksprov fick han:
Gång 897 Hopp 6,5.

Vill du hela stammen så finns den på http://www.pedigreequery.com/allbreed/

Träffade Wartung när min kompis häst var på betäckning med honom. Han var en mycket trevlig herre och dessutom såg han bra ut. Tog kort men de är tyvärr inte inscannade kanske kan fixa det men det dröjer nog ett tag!

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 058
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
847
Senast: Piaff
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 516
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka