Verksamhetsledare inom hästrelaterade näringar

Sv: Verksamhetsledare inom hästrelaterade näringar

Du kommer nog inte ångra dig om du går. Eftersom vi var första klassen så ska lite göras om, vi har varit lite försökskaniner. Men OM du går kan jag lova att du kommer ha skitkul! ;) Vi var iaf ett härlig gäng i blandad ålder från verkligen ALLA delar av Sverige. Och utbildningen var kanon! :)

KL
Ni får gärna uppdatera och berätta när ni varit på plats :)

Det ska jag göra:) ser fram i mot det!
Fanns det någonstans att bo i närheten? gångavstånd?

Inom gångavstånd är jag tveksam att det finns några boenden. Vi gjorde så att vi slog oss ihop några stycken och hyrde olika alternativ, ofta hade en eller flera av oss bil vilket gjorde att vi kunde samåka till skolan på morgonen. Boka i god tid! Det finns flera distanskursare i Dingle som också bokar boende, och har man otur så är allt redan uppbokat. Skolan brukar skicka ut en lista med boendeförslag, titta igenom den! :)

oki, har du något att rekomdera?
Är det någon av böckerna ni hade som du vill sälja? tex Att bygga häst stall?

Jag ska bo på Håby motell, inte precis gångavstånd men verkar finnas en buss som går direkt till Dingle. Det enda jag kunde hitta med gångavstånd var Ängens gård, men de var fullbokade redan i mitten på dec. Annars tror jag de har lediga rum på Lilla pensionatet i Munkedal, hör med dem om du inte har hittat nåt ännu:) Ser verkligen fram emot måndag, ska bli så kul :D

Tyvärr har jag redan hunnit sälja de flesta av mina böcker, tror bara jag har "Turismen i Sverige" kvar, men om någon av er är intresserade av att köpa den så kan ni få ett bra pris (kan skicka eller om man bor söderut få den direkt :) )

Vad gäller boende så har jag provat 2 ställen, ett som numera är stängt så det behöver jag inte ens berätta om ;) Men det andra är både jag och min kurskamrat som jag bodde med väldigt nöjda med. Det ligger alldeles intill köpcentrumet Torp i Uddevalla, smidigt om man har bil då det bara är raka vägen ut på motorvägen till Dingle :) Det klassas som ett vandrarhem men är mer som en vanlig stor villa som man kan hyra rum i. Vardagsrum med tv, kök, dusch & toalett delas med övriga boende. Trådlöst internet finnes! ;) Priset var ungefär samma som på övriga boendealternativ i trakten. Om man är intresserad så sök på "Grytingen".

första träffen va bra, lite luddigt men kul:) så det blir nog bra) vad jobbar du med nu då>?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 462
Senast: Häst_
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
631
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 117
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Barmarksdrag/canicross