Verkningslöst besöksförbud

Sv: Verkningslöst besöksförbud

Det är för mig grov kvinnofredskränkning och jag tycker det är sanslöst att ej fler sett och reagerat över detta som fortsätter i vårt samhälle utan att folk ställer sig och SKRIKER !!!!!!!!!!!!!!

Gör mig både sorgsen och rent ut sagt förbannad över folks flathet....kommer det aldrig att bli en förändring för de kvinnor som ej har kraft att själva resa sig mot dessa män...dom behöver allas stöd och att ändra samhällsnormen för att detta skulle vara helt acceptabelt.

Tack Gunnar för att du lägger in detta :bow: men tyvärr är det bara jag som reagerar :devil:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (ST) I en by väster om Sundsvall har sex hästar varit utan tillgång till foder och torr liggplats. Något som har upprört många och...
Svar
0
· Visningar
822
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (ST) En kvinna har förts till sjukhus efter att ha knuffats omkull och trampats i ansiktet av en häst på en gård på Alnö vid lunchtid i...
Svar
0
· Visningar
729
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (ST) En lastbilschaufför som var på väg mot Huljen kolliderade i går kväll med en häst. Hästen som skadades allvarligt fick avlivas...
Svar
7
· Visningar
1 280
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (ST) Polisen förbereder nu en försäljning av två hästar som beslagtogs efter en djurinspektion före jul. Båda hästarna saknade mat och...
Svar
11
· Visningar
2 193
Senast: Gravinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama