Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Kommer med en liten invändning eller vad man säger!
Jag har en kvinnlig hovslagare som jag både har haft till min nTänkte bara säga de eftersom många har haft klagomål på kvinnliga
Nejdu, silvervatten är en gammal beprövad metod, det är inte Aloavera.
Jag tror att innevånarna på Hawaii eventuellt skulle argumentera mot dig på den punkten. Tro nu inte att för det här inlägget att jag argumenterar för Aloevera. Det gör jag inte!
Jag letade efter vetenskapliga undersökningar på detta underbara silvervatten. Jag hittade inga. Vet du om det finns några.
Dom påstår på fullt allvar att det botar HIV och MS
"Silverinstitutet i USA" kan man läsa på den länken!? Låter inte det som Vitamininstitutet i Schweiz?
Säger vem då? Många vet om att kvinnliga hovisar ibland ärbättre än manliga eftersom kvinnor i regel inte har så mycket prestige, samt att somliga hästar inte tål män. Jag vet ingen som klagar på kvinnliga?
Jag letade efter vetenskapliga undersökningar på detta underbara silvervatten. Jag hittade inga. Vet du om det finns några.
Tack för svaren.
Nej inte vad jag ser..men blödde frampå hoven och vid sömmen när han gick.. Litegrann. ...gjorde rent ordentligt.. ngt mer man kan tänka på?
Ok..avvaktar och ser..