Veredus Stableboot magnetik?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 953
F

Fladde

Jag undrar om någon har erfarenhet av Veredus Stableboot magnetik?
Stallbandage i neopren, som andas, med pad i bomull. Ger magnetterapi

Är det värt att köpa sådana?
Då dom kostar ca 1300kr

ves1s(1).jpg

Sv: Veredus Stableboot magnetik?

Hmmm, jag skulle köpa såna om jag hade en häst med sen problem, för att stödja opp kotan med.....i ditt fall skulle jag hellre köpa BoT + att få hästen normalt skodd och ev komplettera med nån örtblandning.......skritta mycket och Voila :D

martha skrev:
Hmmm, jag skulle köpa såna om jag hade en häst med sen problem, för att stödja opp kotan med.....i ditt fall skulle jag hellre köpa BoT + att få hästen normalt skodd och ev komplettera med nån örtblandning.......skritta mycket och Voila :D

Jag snacka med hovis idag som förstog problemet och kommer sko om henne om ca 2 veckor..

Men nu var det inte det tråden handlade om :smirk:

Nu har jag inte haft stablebootsen, men jag har haft senskydden med magneter i. De har man iofs under kortare tid, men jag märkte ingen skillnad över huvud taget. Poppe kan vara lite gallig ibland, men det var inget sompåverkades.

Man har ju inte ens kunnat konstatera om magnetterapi fungerar på människor, så jag tycker det känns som lite bortkastade pengar innan man har kommit på om det hjälper eller ej.

BoT har jag hört mer positivt om!

Köpte ett par idag.

Men vet någon hur storlekarna är?

Jag har hört att de inte funkar. Synd för på Ebay finns de billigt :p

Notorius skrev:
Jag har hört att de inte funkar. Synd för på finns de billigt :p

Asch Pappa betala :smirk:
Men vad är det för nått som finns på Ebay?

Haha, då spelar det ju förstås ingen roll ;)
Allt finns på Ebay :p Veredus och Eskadron är billiga där, men det känns osäkert att köpa från annat land :p

Notorius skrev:
Haha, då spelar det ju förstås ingen roll ;)
Allt finns på Ebay :p Veredus och Eskadron är billiga där, men det känns osäkert att köpa från annat land :p

Ok..

Fast Dom kommer ifall värma och det är det viktigaste.

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här... 2
Svar
32
· Visningar
3 200
Senast: ameo
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Hermelin
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 880
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Jag har testat ett torrfoder som faktiskt fungerar förvånansvärt bra till mina färskfoderätande hundar. Med "testat" så menar jag att...
Svar
18
· Visningar
1 653
Senast: Sofie.S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka