Veredus pro classic-skydd

J

jordgubba

Är det någon som vet var man kan köpa såna här skydd men bruna? http://www.henrikssonsridsport.se/veredusproclassic.jpg

Jag kan inte hitta dem i någon butik alls (varken på nätet eller IRL). Det verkar som de är på väg att utgå från sortimentet? Jag vill ha just dessa, inte veredus carbon gel eller olympic (nero line). Jag har letat och letat, men inte hittat några. De butiker som har dessa skydd har bara svarta eller vita, de verkar som sagt vara på väg att utgå ur sortimentet.

Snälla, är det någon som kan hjälpa mig?!

Mvh Jordgubba :)

Sv: Veredus pro classic-skydd

De är mycket riktigt på väg ut ur sortimentet. Det är ju om någon butik har något par kvar. Du kan ju kolla med de större typ Skara, Kings i Sundvall eller Kalmar, Charlies i Jönköpning mfl. Annars är det till att försöka hitta begagnade...jag sålde just mina 10 dagr sedan.....

Jag har sett såna på kings i sundsvall förut, vet inte om dom har dom kvar.
Köpte mina veredus skydd där men de är utan läderinsidan.

Vet att sharpman säljer ut sina, men är tveksam till att det finns särskilt många kvar!

Tack för svaren! :bow:

Har hittat skydd nu, både på nätet och i butik (tack tack FT_ryttare :bow: )

Mvh Jordgubba :)

Jag har för mig att de finns kvar... men är inte 100 på det.

Liknande trådar

Utrustning Jag älskar benskydd, samlar på dom som en galen :o:p och tycker alltid att jag hittar bättre och bättre modeller som jag bara måste ha...
2
Svar
28
· Visningar
7 580
J
Hoppning För mej är det är mörk djungel alllt det hära med utgående, nya modeller osv. Jag är ute efter ett par senskydd, bak och fram. Ingen...
Svar
12
· Visningar
3 883
Senast: Camisado
·
Utrustning Jag är superkär i Vereduskydden, så snygga!! :love: Men vilken verision är bäst? Jag har hittat dessa: Veredus, Nero Line...
Svar
5
· Visningar
1 232
Utrustning Behöver lite hjälp här med val av senskydd;) Mitt fullblodssto ska snart få släppas ut i stor hage med polare igen:bump: efter att ha...
Svar
19
· Visningar
3 192
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd