Veredus med läderinsida?

beauspirit

Trådstartare
vart finns dom billigast att köpa?
är sugen på de svarta med brun insida åt min ponny, han har svart i läder och så är han brun-skäck så det skulle nog passa bra, samt har han creme-brunt i tävlingsfärg :) .

tips tack :)

Sv: Veredus med läderinsida?

Börjes har dom, minns dock inte vad de kostade där men där är dom förmodligen billigast. Ring till Börjes och fråga, dom kanske kan vara snälla och skicka dom åt dig i alla fall, även fast inte dom ingår i deras sortiment som finns ute på nätet/i katalogen.
Vet att det var någon som ringde och frågade om ett pessoaschabrak (var nån på buke) och det som skulle dom ju vara snälla och skicka. :)

tack för svaret :). jag har nu hittat en bra sida i england (tror jag?) pund är det iallafall. där går både fram och bakskydd på 1500 kr tillsammans, och så billigt har jag inte hittat någonstans.
funderar på att även beställa JW hjälmen för 1800 kr därifrån, samt deras smug-jacka (barnstorlek) för ca 700 kr.
www.saddlery.biz
frågan är bara på hur mkt frakten blir på osv.

http://www.saddlery.biz/pp/Horse_Cl..._Horse_Bandages/Veredus_Pro_Classic_Boot.html

mkt bra priser :) men kommer inte ha råd med både hjälmen, jackan och skydden så tror det blir hjälmen och skydden men har inte bestämt mig :p

där fanns även bakskydden med läderinsida i small :)!

Skydden e super, så grymt snygga oxå.
Börjes har dem (ngt enstaka par) men bara i full o senskydden kostar 1095, bak minns jag inte.
Köpte mina på Charlies på rea 1125 för senskydden, bak minns jag ej.

Konstigt, t o m när andra har rea så e Börjes ändå billigare....

dom med brun insida är en gammal modell och är därför ganska svåra att få tag på nuförtiden...

Mamsen och jag pratade just häromdan om hur bra de är! Slår ju Eskadrol alla gånger! Köpte mina framskydd för 1200, kommer inte ihåg bak. Affären i England verkade ju jättebillig!

gammal? vår ridsportaffär har de fortfarande inne, även med svart läderinsida. och alla bruna skydd jag sett har brun insida.
även denna webshop hade ju brun insida (iaf på bilden så jag hoppas verkligen att det är det).

SanchoPancho:
Jag har 2 set eskadron, plus extra senskydd med fårskinn. så är ju sugen på nåt nytt :p och dessa är ju så grymt snygga och lädret gör ju skydden lite mer "levande" eller hur man ska förklara. :p

ja det kommer gå på max 4000 kr med frakt, för jag får dra av deras skatt (VAT) och då får jag en JW hjälm, JW smug jacket och både fram+bak Veredus Pro Classic skydden.
skulle jag köpt allt hemma skulle det gått på ca 6000+frakt :S

de bruna har brun insida de svarta har svart nuförtiden. I påskas i göteborg letade jag svarta med brun insida som en galning men alla sa att det fanns knappt att få tag på längre. så det blev helsvarta för min del...

asså det där med skatten fattade inte jag... är det nåt man drar av själv eller, jag fattar inte??

nej det stod, att deras priser är inklusive Storbritanniens skatt, VAT, och att om man handlar inom EU och USA (tror jag), så får man dra av den skatten , 17,5% tror jag det var, eftersom den bara gäller UK.
det gjordes automatiskt i "varukorgen".

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 393
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: ako
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
957
Senast: Hermelin
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 045
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka