Venlafaxin

Hovis

Trådstartare
Jag har varit utan venlafaxin i helgen och har fruktansvärd yrsel och illamående pga detta. Finns det några sätt att lindra yrseln tills jag fått hem ny medicin?

Jag har varit utan venlafaxin i helgen och har fruktansvärd yrsel och illamående pga detta. Finns det några sätt att lindra yrseln tills jag fått hem ny medicin?
Jag fick snabbt och väldigt starka utsättningssymptom på venlafaxin så fort jag var utan. Se till att få ny medicin asap. Utsättning ska ske gradvis och försiktigt.

Venlafaxin är känt för att snabbt ge starka symptom om man inte tar medicin i tid. Kan vara så illa att du t.ex. inte ska köra bil bara tabletten blir få timmar senare än vanligt. När du väl får en ny dos går det över fort.
Hur groggy du än är så måste du släpa dig iväg till ett apotek bums, ringa jourläkare om du har slut på receptet. Det är enda lösningen och blir bara värre om du inte får det gjort kvickt.

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
657
Senast: movi
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 089
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 015
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 074
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar