Vem (vilken sorts hantverkare) kan hjälpa mig att fästa diskmaskinen igen?

NilHe

Trådstartare
Ja, min trogna inbyggda diskmaskin har hoppat loss. Det är "fästena" upptill (antivältgrejer) som verkar ha gått av men orsaken kan vara en "bärande" planka under som har vinglat loss och därför inte ger rätt stöd. Detta innebär alltså att diskmaskinen välter ut när jag försöker dra ut något och det i sin tur kan ju göra att en slang lossnar med vattenläcka som följd = inte bra. Men än så länge är det fästande av diskmaskinen som behövs.

Jag är helt inkompetent i dessa frågor så jag behöver hjälp: Vilken sorts hantverkare kontaktar man för att få hjälp med att få den i rätt skick igen?
 
Tack så mycket! Snickare alltså. Jag räknar mig som rimligt händig men här kan jag faktiskt inte se hur eller var antivältfästena ska sitta/fästas eller hur man får "underplankan" på plats. Och inte heller någon av mina bekanta som varit här = kan inte fixa på egen hand.
 

Liknande trådar

Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 742
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 227
Senast: Alexandra_W
·
Ridning Ja, som rubriken säger - hjälp mig att kunna rida lätt igen! :) Känner mig så fruktansvärt svag och stel i höfterna, orkar inte...
Svar
7
· Visningar
1 971
Senast: avur
·
Övr. Barn Min son är diagnostiserad med asperger samt selektiv mutism, högfungerande och väldigt intelligent. Kommer troligen blir lite rörigt...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bygga kattgård
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp