Vem var Gold Ferdl?

Baddy96

Trådstartare
Min kompis har precis köpt ett sto e. Gold Ferdl men när hag skulle hjälpa henne att hitta lite info om hingsten så visade det sig vara smått omöjligt för en amatör som jag. Nån som har koll på vad det är för hingst? Vart kan man hitta bilder och info? Uppenbarligen verkar det vara en ganska bra hingst för har hittat två godkända söner efter honom.

Sv: Vem var Gold Ferdl?

japp, det är den gold ferdl jag menar...men nån som vet vart man kan hitta bilder?

Hittade en bild här hemma när han hoppar. Har rätt mycket att göra nu, så jag scannar nog inte bilden förrän i helgen.

Hittade en bild här hemma när han hoppar. Har rätt mycket att göra nu, så jag scannar nog inte bilden förrän i helgen.

¨åhhhh!!!skulle vara så himla snällt om du kunde scanna in den bilden så fort du kan..skulle betyda så mycket för mig!

skimmel född 1977, i avel 1980 till sin död 2001
Avkommeindex
Dressyr 76
Hoppning 93
Tävlade hoppning upp till MSV nivå. Lämnade ofta avkommor i det mindre formatet.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 949
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 975
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 759
Senast: Johanna1988
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
10 074
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka