Vem skall verka och sko?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vem skall verka och sko?

Det finns ett hål i väggen men du väljer hela tiden att banka runt hålet i stället för att hitta det.
Väggen beror på att jag inte vill släppa in dig på annat ställe än genom hålet.

Och om jag inte vill - så blir det ju svårt.

Nu är psykologi mitt ämne ...

Jasså!
Och vilken examen har du där då eftersom att du tar dig rätt att uttala dig.
Man verkar ju behöva en sådan för att kunna något över huvud taget om man får tro dig.
Så då måste du ju ha det.

När jag kommer in till en djurägare som direkt talar om för mig wilken diagnos deras djur har blir jag smått allergisk.

Hrm dej hade jag inte velat gå till. :o

Som utbildad anser jag att man ska ha så mycket ödmjukhet och psykologi att man kan bemöta djurägare/barns föräldrar eller vad det nu kan vara, på ett vettigt sätt. (Så man inte "känner att man blir smått allergisk")

Är själv utbildad i ett yrke som "alla människor är experter på". Alla har ju gått i skolan. :p

*KL*

Konstigt att det ska behöva bli ett sådant kackel, så att även denna tråd måste bli låst. Jag har varit framme med suddgummit flera gånger tidigare men nu tycks det ändå ohjälpligt.

Boj/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 245
Senast: Crossline
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 410
Träning Hejsan! Kort bakgrundsinfo: jag är 18 år gammal, ridit på ridskola i 11 år och har diagnosen autism nivå 2 vilket avsevärt försvårar...
Svar
15
· Visningar
2 348
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
40 540

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka