Vem ska dit eller dit? =p

Husmusen

Trådstartare
Måste bara säga att jag tycker det är dumt att vi inte får ha en tråd där det står vart alla ska åka och tävla här på hoppforumet...

På Gnägg tar det 5 sekunder innan tråden hinner försvinna bakom tiotusen bildtrådar & "berätta om din hästs hagkompisar"trådar... :(

Vilka hopptävlingar folk ska åka på har väl ändå väldigt mycket med just hoppning att göra? Det är självklart kul att se vilka som åker på samma tävlingar som en själv, och sen blir man (iallafall jag ;) ) mer peppad att också pallra sig iväg när man ser att det är fler som åker.

Så, vad tycker ni andra användare? Borde vi inte få ha en (kanske t.o.m. nålad?) tråd med tävlingsdatum och platser, där man kan få fylla i var man planerat att åka någonstans?

*skapar diskussion*

(inget ont mot moderatorn som håller i reglerna, men iaf jag tycker att just den här regeln kanske borde ses över en gång till?)

Sv: Vem ska dit eller dit? =p

Så, vad tycker ni andra användare? Borde vi inte få ha en (kanske t.o.m. nålad?) tråd med tävlingsdatum och platser, där man kan få fylla i var man planerat att åka någonstans?

*skapar diskussion*

(inget ont mot moderatorn som håller i reglerna, men iaf jag tycker att just den här regeln kanske borde ses över en gång till?)

Skapa gärna diskussion, i det forumet där man diskuterar REGLER och bukefalos, nämligen under bukefaloshjälp.

Det finns fler tävlingsforum än hoppning, som kanske också är intresserade av en diskussion om reglerna.

Mvh

IngelaH
moderator, men för andra forum.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta den luddiga titeln, tänkte rätt länge men kom inte på något bättre. Ber också om ursäkt på förhand för att det här troligtvis...
2
Svar
20
· Visningar
2 470
Senast: Exile
·
Relationer Jag velar fram och tillbaka i en relation just nu om hur jag ska göra. Börjar från början.. Vi träffades ganska snabbt efter att jag...
2
Svar
39
· Visningar
5 479
Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 129
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 647
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?