Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vem rapporterar resultatet av bet till hingsthållaren ?
Sv: Vem rapporterar resultatet av bet till hingsthållaren ?
Hon var dräktig på 16 dygn, kollades hemma och jag ringde själv till Flyinge som oxå har hingsten och talade om att stoet var dräktigt.
Har även använt flyinge som station för stoet i år.
Sv: Vem rapporterar resultatet av bet till hingsthållaren ?
Märkligt... dom brukar vara snabba att fakturera, nu vet jag att Susanne har haft semester och det är hon som har järnkoll på allt:, Men själv har jag bara erfarenhet av att använda Flyinge som station fullt ut, dvs deras hingstar samt deras veterinär och då har allt fungerat super. Även när jag använt dom som station och använt andra hingstar ex Heart Beat/Hästak dom var jätte snabba på att fakturera 90 dygnsavgiften redan e 45 dygns kollen...(kanske dåligt m pengar...?)
Hundavel & Ras Fast där kan man ju också vara noga med sin uppfödare! Så länge sedan är det inte vi hade tolv stycken i familjen och de var alla himla...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.