Vem mer har eller tänker använda CaCa till sitt stoi år?

Karoliten

Trådstartare
Jag har betäckt mitt fullblodssto undan Most Welcome med CaCa.Hon har gått häck o Steeplech.Undrar om det finns någon annan som har han i åtanke?:laugh:

Sv: Vem mer har eller tänker använda CaCa till sitt stoi år?

jag har inte tänkt på CaCa, men fullblod i allmänhet brukar ju behöva en bättre överlinje. Titta också på ditt stos halsansättning nu generaliserar jag ju då jag inte vet vart ditt fullblod kommer ifrån/ser ut, men i allmänhet har de väldigt brett ansatta halsar som kan vara lågställd så jag skulle titta efter en hingst med bra överlinje (eftersom jag inte vet något om ditt sto) sedan i allmänhet ska man ju som stoägare titta på sitt stos kvaliteter som man vill föra vidare och undvika hennes svagheter för bästa möjliga match.

Så vad är bra med ditt sto som du vill att fölet ska ha med sig välj sedan en hingst som förstärker de egenskaperna (också har de egenskaperna) och som inte har stoets svagheter.

Stoet är redan betäckt och förhoppningsvis drygt det tagit sig!

Japp hon är redan betäckt. Hon är av god modell. Inte alls lågställd, kort kropp, hoppar med väldigt spänst o god teknik. Har ett stort mod o gillar att arbeta o alltid lika glad. Hennes o CaCas inställning hoppas jag en eventuell avkomma får, sen hennes kvickhet o spänst.Tror kombinationen blir bra. svårt o hitta bra fullblod till halvblodsaveln, o här har jag nog en liten pärla.Sen vet man aldrig vad resultatet blir ;)

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
827
Senast: ryujaneiro
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 829
Senast: cewe
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 748
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar