Vem kan...

Aningsfull

Trådstartare
... stoppa mig när jag bara rullar fram?

Ailie har inte lärt sig krypa, men hon har insett att man kan ta sig fram på andra sätt. Idag har hon börjat rulla dit hon ska. :rofl: Eller man ser i alla fall vad hon spanat in, hon har bara inte lärt sig riktigt hur man tar sig dit än. Men hon rullar runt här på golvet och försöker. :rofl:

Någon mer som har en rullare?

Sv: Vem kan...

Vad sött! Hur gammal är hon nu?
Se till att filma en snutt kanske :bump:

Min tjej hatar att ligga på magen och när man lägger henne så drar hon ut armarna åt sidan som ett flygplan, stånkar och stönar och tippar från sida till sida ... ser ganska kul ut faktiskt :D. Att ta sig TILL mage är inget alternativ, hon trivs så bra på rygg ;)

Ingen rullare, men en rumpåkare. :D Emil började med det i förra veckan och börjar få in snitsen nu, att krypa har han aldrig varit intresserad av. Rulla är han iofs osså duktig på, men mest i sängen. På golvet är det åka på rumpan som gäller.
Alla sätt är bra utom dom dåliga. ;)

Jag hade en rullare, nu har jag en höghastighetskrypare och klättrare. Såhär i efterhand kändes rullandet ganska harmlöst och lugnt.
Om vi ville begränsa rullframfarten kunde vi skärma av med lite kuddar, de kunde hon inte rulla över.

Förste sonen var en rullare. Han lyckades så bra i sin teknik att han aldrig började krypa, utan rullade sig igenom krypmånaderna innan han gick :crazy:

Fast det såg ju festligt ut :love:

Hon jobbar på krypandet. Igår kom hon upp på knäna och händerna. Men hon druttade omkull ganska snabbt. :D
Tänk att hon hunnit bli hela 6,5 månad redan! :eek: Jag fattar inte vad som händer med tiden. Den bara försvinner.

Men gud vad roliga dom är i den här åldern. Hon har börjat prata också. När hon är ledsen säger hon mamma mamma mamma mamma. :love:
Och när hon busar säger hon p p p p p p. :rofl:

Ja, det händer verkligen hur mycket som helst, min är ävl ungefär en månad äldre än din. När vi sist var på bvc fick hon beröm för att hon kunde sitta själv, sätta sig själv och krypa. Sen när jag kom hem så ställde hon sig upp :crazy:.

Mysigt med allt prat också :love:

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 383
Senast: Madalitso
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 750
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 568
Senast: mars
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: Cactus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Evolve