Vem har gjort egan pannband?

Sv: Vem har gjort egan pannband?

pn002.jpg

Kär i det understa:love::love::love::love:

Önskar att jag kunde göra ett...:love::love:

här är mitt pärlpannband :) (som flera säkert sett redan :p)

12897447.jpg

13661049.jpg

vill göra ett hajtandspannband oxå (inkl. dekor på nosgrimman), men jag har tyvärr inga "skräp"-pannband eller nosgrimmor... och sen vet jag inte vilka färger, jag är bara säker på grönt, men den andra färgen vet jag inte.. ponnyn är ju ljus/"fuxbrun"...

Ojojoj, går inte det där sönder när du använder det?? såg bräckligt ut men underbart:bow:

Ja du:angel: Vet inte längre riktigt hur jag gjorde det där:confused:
Gjorde väl som med två fast med fyra band istället helt enkelt (bra förklaring). Man får prova sig fram med sånt här har jag kommit fram till iaf. Och ha tålamod (vilket jag inte eg besitter så mycket av)
Lycka till!

Åh, bilden försvann ovan, så jag lägger in den igen plus ett till pannband jag nyss gjort.
CIMG0426.jpg

CIMG0346.jpg

Har nu gjort ett till pannband till min samling...
Strl full:'

19437349.jpg

tog ca 20 min att knåpa ihop..
dock ska det finjusteras lite och fästas å så..

Jag har gjort ett, har ingen bild men det var rött/silver med hajtandsmönster (; har även gjort ett guld/grönt med samma mönster men det var för litet :smirk:

Här är lite som jag gjort

Flätat

hela tränset med fläta på pannband o nosgrimma

Pannband som jag broderat och plastat in

kl

Jag har flätat in mitt tråkiga pannband med paketsnören. Jag kan ha lagt ut bilden förut och glömt det men jag orkar inte leta :angel:

Färgerna? Don't ask.....
19448936.jpg

jag har tagit tråkiga pannband från träns jag köpt förut.
händer även att jag köper på utförsäljning och annons

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
23
· Visningar
924
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
739
Senast: Miingla
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
2
Svar
26
· Visningar
1 051
Senast: NilHe
·
Katthälsa Jag skaffade en kattunge som visade symptom på kattsnuva kort tid efter hemkomst trots vet besiktad ua hos veterinär samma dag. Fick...
Svar
1
· Visningar
334
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Gamla hösilagebollar