Vem har bajsat?

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare tanten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 330

tanten

Trådstartare
Hittar oidentifierad spillning i skogen vid en tjärn. Består av växtrester och ligger ett gäng, lite spridda. Vilket djur?

Bifogade filer

• 20210426_102846.webp
    20210426_102846.webp
    605,5 KB · Visningar: 193
Tjäder är ju ändå ganska lugna jämfört med orre, de är ju bindgalna nu I parningstider. Tjäder verkar mer korkade, utifrån de jag ofta stöter på här :D
Jag tror bar jag sett tjäder ute i naturen. Tror inte jag sett någon orre än är väl bäst å säga, rätt va de e springer man väl på en. 😅

Liknande trådar

Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 262
Senast: skogaliten
·
Utrustning Tjo, preppar stallet för att hovis kommer imorgon, dags för skor för grabbarna och med tanke på vädret så lär det väl bli brodd oxå. I...
Svar
9
· Visningar
845
Senast: Shixle
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 427
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
574
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka