Sv: Vem blir vår nästa avlesstjärna (hingt)?
Skyhögt blup och supermånga fina avkommor?
Varför måste så många konspirera mot hingstarna hela tiden? Det kostar pengar att ha hingstar i träning och tävling och de flesta hingstar som tävlas gör det för att få ston. Om de får ston ändå, varför lägga ut en förmögenhet?
Jag har ingen aning om varför han inte tävlas, men det finns massor av hingstar som inte tävlas och som ändå lämnar kanonfina hästar. Det är ju avkommorna vi ska titta på.
Jag är väldigt tveksam till om han får Elit. Bara en sådan sak som stoägarna också borde fråga sig varför tävlas han inte själv? Han är ju inte last gammal och dessutom välutbildad, så varför?
Vet egentligen inte vad som lockar så som många stoägare heller han fick inte precis det bästa omdömet vid premieringen.
Skyhögt blup och supermånga fina avkommor?
Varför måste så många konspirera mot hingstarna hela tiden? Det kostar pengar att ha hingstar i träning och tävling och de flesta hingstar som tävlas gör det för att få ston. Om de får ston ändå, varför lägga ut en förmögenhet?
Jag har ingen aning om varför han inte tävlas, men det finns massor av hingstar som inte tävlas och som ändå lämnar kanonfina hästar. Det är ju avkommorna vi ska titta på.