Vem är Mas Media?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Laila87
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 762
L

Laila87

Jag har en häst efter Mas Media, hans mamma heter Catrin.. Jag kan inte få tag på någon info om varken hans mamma eller pappa.. Anledningen till att jag egentligen undrar är att jag skulle vilja veta något om hans syskon/ halvsyskon.. Det ä så att min häst gick på galoppen till 2000 han är född 95. Efter galoppen o fram till för ca 1 år sedan vet vi inget om honom mer än att han är ridhäst.. Därför skulle jag vilja meta mer om mamma, pappa o syskon.. Vad har det blivit av dom?

Sv: Vem är Mas Media?

Mina föräldrar har en uppfödning efter honom. Hon är vår egen uppfödning, men jag vet tyvärr inte särskilt mycket om varken hennes eller hennes avkommors galoppkarriär (är inte själv särskilt insatt..), men jag vet att hon vunnit... Hon är iaf världens mest sociala! lite väl ibland, kan bli lite stressad när de händer mycket...även alla hennes avkommor har varit jätte trevliga men betydligt lugnare...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 084
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 041
Senast: Svartkatt
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 745
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 575
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka