Vem är egentligen svensk mästare av den som vinner inomhus & den som vinner utomhus?

E

evelinaljungbeck

Hejsan!
Alltså, jag har tänkt på en (kanske lite patetiskt xD) sak, det går ju ett inomhus-sm & ett utomhus-sm, men vem blir egentligen "svensk mästare"?
Räknas båda till det eller? Verkar ju lite dumt isåfall.
Om vi nu tar ett exempel, storhäst-sm (hoppning) för juniorer.
För dom var det ju ett inomhus-sm i mars & nu ska det snart vara utomhus-sm för dom i Augusti. Är det vinnaren från inomhus-sm eller utomhus-sm som blir "svensk mästare"?

Sv: Vem är egentligen svensk mästare av den som vinner inomhus & den som vinner utomh

Båda blir svensk mästare! En blir inomhus svenskmästare och den andra blir svensk mästare för utomhus :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 338
Senast: lizzie
·
L
Gnägg Hej! Jag vill bara fråga vad andra skulle tipsa om men säger INTE att vi ska köpa nån häst eller ponny NU så ingen miss förstår. Utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 639
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 820
Senast: Lhas
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu kommer säkert endel som läser dethär tycka att det är jätte dåligt att jag skriver dethär eller att jag tänker fel och massa sånt...
2
Svar
36
· Visningar
5 179
Senast: krek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar