Vem är du?

tjenixen

Trådstartare
Hur identifierar du dig själv?
Finns det ett ord eller en beskrivning, eller identifierar du dig t o m kanske med något / någon?

Mycket nyfiken på att höra!
 
Jag vet inte vem jag är egentligen. Jag vet inte några passande ord som skulle beskriva mig. Kanske oansenlig.

@Stollan beskriver mig ibland som en rumpnisse i Ronja Rövardotter. Det är för att jag alltid ställer massa frågor och undrar en massa och ä nyfiken.

Min familj skulle beskriva mig som korkad, dum och med temperament.
 
Folk känner igen mig på håll för att jag är "svarthårig och med pilotsolbrillor"

Annars beskriver man nog mig som för snäll, klantig, disträ, leende
 
intressant att de flesta som svarat identifierar sig genom sitt beteende, eller hur en kan tänkas uppfattas i sammanhang med andra.
finns det andra saker en kan främst identifiera sig med?
 
Jag identifierar mig som kvinna, nationalist, och realist (det sistnämnda av andra ofta misstaget för pessimism).
 
Hur identifierar du dig själv?
Finns det ett ord eller en beskrivning, eller identifierar du dig t o m kanske med något / någon?

Mycket nyfiken på att höra!

Jag är som det står i min beskrivning här, en Företagsam Företagare. Detta gäller både i yrkeslivet men också privat.
 
Min mamma hämtade ett av sina barnbarn på dagis, och möttes av en liiiten flicka. Hejsan sa min mamma, och fortsatte-vem är du då?
-Jag är jag, sa flicka och hoppade iväg med hoppsasteg.

Jag har tänkt så mycket på det där, och jag känner att svaret är så härligt:-)
Jag är jag, och nu hoppar jag iväg. Inget knussel här. Tänk om man kunde göra så när man är på en anställningsintervju...
 

Liknande trådar

Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: MiaMia
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 429
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp