Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
svårt nu när Valley chapel är borta, tyckte att han var outstanding annars. Vet att are hyldmo har en treåring som heter "ihla grande" den tror han är bättre än Incrory.........Sen har ju norrmännen flera fina hästar på gång. Tycker det ser tunt ut på den svenska sidan även om jag hoppas att en av våra hästar ska vinna stockholm cup i år!! Visst får man drömma
Mandrake El Mago gjorde en fantastisk uppvisning på Jägersro i debuten idag. Det är en helt fantastisk häst. Helt klart en av de bästa. Sen har vi Halfsong som hade ett bra år förra året, tråkigt att det inte gick bra för henne i Dubai. Får se hur bra hon är detta året när hon går ut mot äldre hästar...
jo, pamona är en fin häst men jag har svårt att tro att hon står distanser över 1600meter och dom klassiska löpningarna är längre...........(inte diana iofs)
Hästhantering Hur mycket kraftfoder får hon? Motion? Jag hade gett det ett tag till men tagit in henne själv först. Det går inte att stalla tillbaka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.