Vem är bäst??

shady

Trådstartare
:idea: Vilken galopp häst anser ni är bäst i Norden? Vi tar norden annars blir det kanske lite för svårt.

Motivera gärna varför ni tycker det också.

Fauner i finland kanske.. fast han e pensionerad nu. hos min kompis..

svårt nu när Valley chapel är borta, tyckte att han var outstanding annars. Vet att are hyldmo har en treåring som heter "ihla grande" den tror han är bättre än Incrory.........Sen har ju norrmännen flera fina hästar på gång. Tycker det ser tunt ut på den svenska sidan även om jag hoppas att en av våra hästar ska vinna stockholm cup i år!! Visst får man drömma :D

Har ju funnit och kommer att finnas otroligt många bra hästar. Men till min favorit skala tillhör 3 gamlingar.

Cinnamon
Hooter och
Maureen Star.

Mandrake El Mago gjorde en fantastisk uppvisning på Jägersro i debuten idag. Det är en helt fantastisk häst. Helt klart en av de bästa. Sen har vi Halfsong som hade ett bra år förra året, tråkigt att det inte gick bra för henne i Dubai. Får se hur bra hon är detta året när hon går ut mot äldre hästar...

Väntar med spänning på Pamona.
Hon gjorde ju en fantastisk första säsong :bump:
Eftersom jag är ny gemet och inte sett " de stora" så får
Pamona min röst.

Är det inte den som står hos Tommy Gustavsson på Täby? Eller är jeg helt ute och cyklar nu?

jo, pamona är en fin häst men jag har svårt att tro att hon står distanser över 1600meter och dom klassiska löpningarna är längre...........(inte diana iofs)

mm han FLÖG fram.. :)
Annars måste´jag säga.. BeMyBaby.. Framtidens stjärna.. :D :p

Inte mer än två men otroligt härlig att rida... :banana:

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 258
Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
722
Senast: Fiorano
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 800
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 244
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar