Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Man kanske inte får skriva ut företag här..? Men annars får gärna nån skicka PM om vart man kan lämna in höanalys i Laholm/Halmstadstrakten. Eller tips hur man hittar, suttit med google en bra stund men kommer inte fram till något vettigt.
Om du hade gått in på eurofines sida hade du sett priserna på följsedeln samt hur man går till väga när man tar prover. De andra labbena kan du väl ringa och höra efter vad det kostar.
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Kläder & Bli fin
Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden.
Dock får...
Trädgård & Växter Gammal vattenledning, som plockats bort men brunnen blev kvar?
Min far ärvde en fastighet där det fanns ett gammalt vattenservitut som...
Hästhantering Har du provat annonsera själv? Alla lägger inte ut lediga platser, det kan även hända att nån plötsligt får en plats ledig och råkar då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.