Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Tyra och pappa Christian
18587170.jpg


jag
18597370.jpg

18901428.jpg


En likhet som Tyra fått av pappa är iallafall fotstorleken, båda har 45: or :rofl:
19428792.jpg
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Hon är 15 år och hennes kompisar brukar skrika: Jääääklar vad du är lik din mamma. Inte så roligt att höra det i den åldern!

Två kompisar till mig har tagit fel på oss och trott att himmel vad smal millus blivit, men nej det är dottern de sett!!!

Jag förstår det för jag trodde först du länkat fel bild, att dottern då skulle föreställa hästen! innan jag läste igen och förstod att det är hon på bilden i mitten!

Ja, alltså, ehum, jag fattade inte att det var bild på dottern där i mitten :o
Jag tänkte, varför lägger hon bara ut bilder på sig och sin man??? :angel: :p
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Ailie
Photo_18942_802383.JPG

Photo_18942_787278.JPG


Pappa
16435186.jpg


Och så mamma och "storasyster". Gud nåde den som säger att hon är lik sin syrra. :angel::rofl:
15174698.jpg
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Jag är verkligen värdelös på att se vem av föräldrarna bebisen är lik, men jag skulle nog säga att hon är lik dig faktiskt. :D
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Faktiskt svårt med Ailie, men jag tror hon är lite lik dej. Förresten var syrran himla söt också ;)

Silverkedjan, har du inte överfört några gener alls till Eskil? :D
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Ja, jag tror det ändras lite när man jämför mellan kort där vi är vuxna.

Men jag höll på att hoppa av stolen när jag såg korten på min sambo. Eftersom alla säger att Alvin inte är lik någon av oss, så blev jag så förvånad över att han var en kopia av sin pappa.

Känns som om jag vet vems hår han arvt :angel:
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Ja visst är dom, känns så skoj att se det. Sambon bara fnyser för han skäms över sin frisyr :o:rofl:
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Guuud vad lika! Undrar om Alvin och sambon blir så lika längre fram också... Fast jag tycker det är så fint med långt hår, Alvin kommer få behålla sitt lääänge :love:

Elis var inte alls lik sambon när han föddes, för sambon var så enormt rund, som en budda. Däremot var Alvin och Elis kusin mycket mer lik min sambo än sin egen pappa. Det retade mig, jag ville ju att våra barn skulle vara lika sambon, inte sambons brorsas barn. Dessutom tyckte jag den ungen var så ful, men det hade ju varit att säga att sambon också var ful :o Och så får man ju inte tycka.
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Jag har en studentbild på mig där jag står naken (så klart :crazy:) och har jordens :devil:-flin. Måste scanna den, för Elis har också samma leende :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 598
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 062
Senast: Modest
·
  • Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
1 815
Övr. Barn Jag är lite kluven i frågan hurvida man som förälder bör lägga sig i sitt barns vänskapsrelationer och i vilken grad man ska försöka...
Svar
6
· Visningar
2 055
Senast: Mois
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare
  • Föräldrar till barn som rider

Omröstningar

Tillbaka
Upp