Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

phpdkir4j.jpg

phpk9zc5u.jpg

php9s3exv.jpg

phpynggvh.jpg

phpcf3kfz.jpg



Bildbomb :angel:
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Inte så kul att byta blöja på nån som ser ut som svärfar hihi. Jag tycker Sam är otroligt lik min bror, det är inte heller så kul alltid haha. Bonuskort på brorsan när han var lite mindre



jämför med sam
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

sorry pmm, han är sin pappa upp i dagen :D

Jag vet :love: (Fast min kompis påstår att Rasmus är hans son, vi vet inte bara om det ;) )

Alla andra bebisar tycker jag är väldigt bra 50/50 blandningar, utom din son som är jätte lik dig.

Men jämför man vikt och längd så är jag och Rasmus mer lika är han är lik sin pappa ;)


Notera även en grej, kolla in våra ögonfärger, ska inte brunt vara dominerande?
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Har inga bilder på Bastians pappa på datorn. Och knappt några bilder på Bastian, han vill aldrig bli fotad.
Ska leta fram bilder sen.
Så länge kan ni jämföra Vincent med mig och hans pappa.

DSC00387.jpg

P0721_171554.jpg


DSC00400-1.jpg


P9090005.jpg


DSC00190.jpg
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

IMG_5673.jpg

Jag

IMG_7309.jpg

Dotter

IMG_7048.jpg

Pappa

Hon är 15 år och hennes kompisar brukar skrika: Jääääklar vad du är lik din mamma. Inte så roligt att höra det i den åldern!

Två kompisar till mig har tagit fel på oss och trott att himmel vad smal millus blivit, men nej det är dottern de sett!!!
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Jag förstår det för jag trodde först du länkat fel bild, att dottern då skulle föreställa hästen! innan jag läste igen och förstod att det är hon på bilden i mitten!
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Jag börjar med Alvin. Jag kör på bilder från sambon när han var lika liten.

Alvin nio månader, och sambon, nio månader gammal.







 
Senast ändrad:
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Åh herreud vad Alvin & hans pappa var lika varann då han var i den åldern. :eek:

Och du & Elis med för den delen.

Och jag som alltid tyckt att Alvin är så lik dig & Elis sin pappa, tror jag ändrat mig nu. :D Fast Alvin kanske är mer lik dig som du ser ut nu som vuxen & lika med Elis och hans pappa. Iaf vad jag tyckt på dom kort jag sett...
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

My god, de är ju samma bebis :eek: ;)
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Kan bara hålla med... :D

Ang ögonfärg så har jag osså alltid trott att brunt är dominant. En brunögd förälder = brunögda barn. Men så är det inte.

Jag har if väldigt melerade ögon men kan inte minnas att min farfar,farmor, mormor eller morfar har blåa ögon.

Och en tant på svärmors jobb sa att vig 6 månaders ålder är ögonfärgen "bestämd" och man kan se vad det blir, han har en knappt 4 veckor på sig att ändra sig ;)
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Jag trodde också att det var du på andra bilden :) '


pmm nån här på buke vet en massa om ögonfärg (är det rina?) och säger att det inte alls behöver vara så, fastän vi lärt oss det i skolan. Men du kan ju ändå ha blått anlag fastän ingen i din släkt har blå ögon. Du är säker på att det är ditt barn? ;)
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Shit, vad ni är lika! Jag trodde att du hade lagt ut två bilder på dig själv och din man, jag var säker på att du glömt lägga in bilden på din dotter!
 
Sv: Vem är erat barn lik?? *Bildtråd*

Svarar alla!

Haha, dottern kommer inte bli glad!!!

När hon var typ fem så var hon med i ett lopp, då kunde en gammal klasskompis peka ut henne bland typ 100 barn, för Jull ser exakt ut som jag gjorde när jag var liten och nu ser hon ut som en avbild av mig som jag är som vuxen.

Som tur är har hon blivit lång och smal med långa ben som pappa, hon är inte lik mig, som ser ut mer som en shetlandsponny:p
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 598
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 062
Senast: Modest
·
  • Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
1 815
Övr. Barn Jag är lite kluven i frågan hurvida man som förälder bör lägga sig i sitt barns vänskapsrelationer och i vilken grad man ska försöka...
Svar
6
· Visningar
2 055
Senast: Mois
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare
  • Föräldrar till barn som rider

Omröstningar

Tillbaka
Upp