Jag älskar peas of heaven, perfekta grillkorvar som inte går sönder. Godast smak också
Gillar du deras färs också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar peas of heaven, perfekta grillkorvar som inte går sönder. Godast smak också
Jag brukar också göra under tians. Med linser och soltorkade tomater. Ska jag göra med korv vill jag ha en kryddigare korv, gillar inte när falukorven blir kokt.
Jag har numer rökt paprika i nästan allt.Och det gör stor skillnad i smak med det rökta paorikapulvret tycker jag! Och då gillar jag eg varken rökt paprikapulver eller soltorkade tomater något vidare men det receptet blir verkligen gott tycker jag.
Inte provat! Är så nöjd med anammas färs så har inte känt behov att testa annat dock testat deras ”rostbiff” som var god!Gillar du deras färs också?
Inte provat! Är så nöjd med anammas färs så har inte känt behov att testa annat dock testat deras ”rostbiff” som var god!
Den är underbar! Använder den istället för bacon. Typ till carbonara, till ugnspannkaka, i gratänger etc.Provat att göra med rökt tofu? Det finns svensktillverkad tofu som heter yipin de har rökt.
Korvarna är verkligen supergoda! Tycker du ska provaJag gillar Quornfärs och Quornbitar men tyckte väldigt illa om Peas färs så vet inte om jag vågar testa därav frågan