Vegetarisk hundmat

Djurjouren

Trådstartare
En internetlös vän till mig behöver akut tips om var man kan hitta vegetarisk hundmat till hennes superallergiska hund. Det fodret hon alltid gett den har slutat säljas:cry: .
Tacksam för alla tips.

Sv: Vegetarisk hundmat

Hoppas att det inte är "min" mat som slutat säljas för då får jag problem.. Ger Specific CDD, ägg och risbaserat svindyrt foder som kostar 715:-/säck. Säljs hos veterinären.

Skulle gärna ge annan billigare mat om det fanns men tyvärr tror jag inte det, men kanske finns det någon som kan tipsa? *hoppas*

Mvh/Somi

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 133
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 764
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 857
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar