vedmaritten

cardigan

Trådstartare
:banana:nu känns det äntligen nära nu bokat stallplats och boende på fina rydbo stuteri, tror att både vi och migrant kommer trivas där. vilka är ni fler som kommer till vedemaritten?:idea:

Sv: vedmaritten

Ja jag ska också dit med sockertoppen. Kan man redan nu boka boende + boxplats? Vilken klass ska du starta i?

Sv: vedmaritten

:banana:hej migrant och jag startar 80 km cei. det går att boka stallplatser och boende så skynda er så ni får bra boende
mvh anne:banana:

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
612
Senast: seahawk
·
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 537
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 160
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 169
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar