Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan väl göra någon ask eller ram.I senaste stormen föll ett av mina syrenträd. Är det lämpligt att göra ved av det? Eller finns det kanske något annat att göra med det?
Kolla med någon finsnickare om den är intresserad av att köpa.I senaste stormen föll ett av mina syrenträd. Är det lämpligt att göra ved av det? Eller finns det kanske något annat att göra med det?
Alla träd går att göra ved avI senaste stormen föll ett av mina syrenträd. Är det lämpligt att göra ved av det? Eller finns det kanske något annat att göra med det?
Nja, inte de giftiga som jag förstått. Sedan är vissa mer eller mindre lämpliga. Men just syren har jag inte kunskap omAlla träd går att göra ved av
Vilka giftiga?Nja, inte de giftiga som jag förstått. Sedan är vissa mer eller mindre lämpliga. Men just syren har jag inte kunskap om
Nja, inte de giftiga som jag förstått. Sedan är vissa mer eller mindre lämpliga. Men just syren har jag inte kunskap om
Elda upp ja, men inte alltid i kaminen.
Idegran och den falska flädern är de jag kommer på nu.Vilka giftiga?
Har ingen direkt betydelse var de eldas.Elda upp ja, men inte alltid i kaminen.
Har man bara bra förbränning går det bra det medIdegran och den falska flädern är de jag kommer på nu.
Det finns ingen falsk fläder. Det finns fläder och druvfläder. Båda två innehåller samma slemhinneirriterande ämne i sina bär, ett ämne som försvinner vid upphettning. Så båda arterna är lika ogiftiga.Idegran och den falska flädern är de jag kommer på nu.
Gullregn kanske vore olämpligt till exempel (vet inte).Vilka giftiga?
Ja alltså man bör vara försiktig vid hantering och inte andas in en mängd sågspånsdamm men det brinner bra när det bara är torrt och upphuggetGullregn kanske vore olämpligt till exempel (vet inte).
(Folk tenderar känna sig sjuka om de hugger upp Gullregn)
Vad är falsk fläder?Idegran och den falska flädern är de jag kommer på nu.
Det är druvfläder och sommarfläder som slarvigt ibland bland folk kallas falsk fläderVad är falsk fläder?
Jag har eldat med syren. Men inte så ekonomiskt för mig då det har varit så smala stommar. Ditt låter som det är betydligt tjockare?I senaste stormen föll ett av mina syrenträd. Är det lämpligt att göra ved av det? Eller finns det kanske något annat att göra med det?