Växt färdigt

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 881
F

Fjunet

Vid vilken ålder har katten växt färdigt ungefär? Storleksmässigt och slutat vara odräglig tonåring i psyket... :devil: :D

Sv: Växt färdigt

när det gäller tonårig är det olika. min e ute och ränner efter killar hela natten

Det beror nog på vilken ras det är....

Det kan variera från ca 18 månader till 3 år......:)

Jag räknar min Abbie klar vid tidigast 4 års ålder utseendemässigt. Mentalt blir dom nog aldrig färdiga, tycker dom utvecklas hela tiden. Det beror ju mycket på miljön och möjligheterna, samt genetiken förstås.

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
395
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 062
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Mitt tonårsbarn kläckte ur sig att det är så orättvist att ha missat hur rolig världen var "förr" Konserter- som av någon anledning var... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
5 649
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka