• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Ace
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 702

Ace

Trådstartare
Ibland blir man helt chockad av vilka personer man möter.

Jag börjar med att tala om att jag går andra året på gymnasiet och klagar jämt och ständigt på mina omogna klasskamrater. Igår var jag ute och gick med vovven tillsammans med en kompis. Hennes hund är lite spänd vi hundmöten så vi håller utkik för att förebygga problem. Ser på långt håll den där stackars tjocka schäfern som knappt orkar gå och en annan liten vovve som alltid är i sällskap med den. Ägarna är 50+ tanter. De står still och litenhund-ägaren verkar argumentera med en annan tant, något yngre, typ trettio. Vi blir såklart nyfikna, hör något om "jag talade med djurskyddert ....ska ha vartenda jävla öre"

När vi kommer fram bryter gänget upp och litenhund-ägaren marcherar iväg, jättesur på sin kompis (schäferägaren). Det var något om att hon tydligen stod på 30 åringens sida.

Blabla. Jag orkar inte undra över vad det gällde men ursäkta? Hur gamla var ni sade ni?

Jag är emot att vara bitter och älta onödiga saker men just nu undrar jag om jag kanske ska sluta klaga på 17 åringar som tror att livet bara är en fest och som inte bryr sig. De kanske i själva verket är mognare än många andra i samhället...

Sv: Väx upp?

Och vad var tanken med tråden?

tkr precis som Nenne1 att det är märkligt att man orka reta upp sig på något man inte har en aning om vad det är ?

Du verkar ju inte mogen nog att skriva ett begripligt inlägg, så jag förstår inte vad du vill ha sagt?
*Tant*

vad menar du? jag förstår ingenting faktiskt..

Lugn nu alla tanter där ute, jag menar för det första inget illa med tant. Finns väl inget som säger att det är negativt? Bara ett gammalt ord kanske.

Jag insåg det omogna med inlägget i samma stund som jag skickade det, men man kan ju inte ta bort trådar så nu får jag leva med nedåtputt - svar.

--- litenhund-ägaren verkar argumentera med en annan tant, något yngre, typ trettio. Vi blir såklart nyfikna,

Blabla. Jag orkar inte undra över vad det gällde men ursäkta? Hur gamla var ni sade ni?

Jag är emot att
vara bitter och älta onödiga saker men just nu undrar jag om jag kanske ska sluta klaga på 17 åringar som tror att livet bara är en fest och som inte bryr sig. De kanske i själva verket är mognare än många andra i samhället...

:eek::eek::eek: TANT - typ trettio??? :crazy: Och du har inte en aning om vad saken gällde men orkar ändå älta det på nätet? :cool: :grin::angel:

Lugn nu alla tanter där ute, jag menar för det första inget illa med tant. Finns väl inget som säger att det är negativt? Bara ett gammalt ord kanske.

Jag insåg det omogna med inlägget i samma stund som jag skickade det, men man kan ju inte ta bort trådar så nu får jag leva med nedåtputt - svar.

:D :p

Tiiiiio tecken...

Jag förstår inte...vaddå tiiio tecken?

kl
Jag retade upp mig på deras omogna beteende, alltså behöver jag inte veta vad det gällde men nej, nu glömmer vi min omogna tråd?

Du verkar ju inte mogen nog att skriva ett begripligt inlägg, så jag förstår inte vad du vill ha sagt?
*Tant*

Kan inget annat än hålla med :bow:

Vad gör denna tråden i hundforumet anyway när det ändå inte handlar om hundar utan om beteende hos en grupp människor?

Jag förstår inte...vaddå tiiio tecken?

kl
Jag retade upp mig på deras omogna beteende, alltså behöver jag inte veta vad det gällde men nej, nu glömmer vi min omogna tråd?

Om man gör ett för kort inlägg så går det inte att posta det, det måste innehålla minst tio tecken! Därav tiiiio tecken. Det var ett sätt att fylla ut inlägget så att det gick att posta bara! :D Tror det är ganska vedertaget att göra så här på Buke!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka