Vatten slöldpaddor!

D

Donald_Duck

Hej!

Har ni något/Några tips på roliga saker man kan lära in sina vattensköldpador?? :)

/Donald Duck

Sv: Vatten slöldpaddor!

Jag gav bort min lilla sköldpadda nyss, men han lärde sig att simma efter fingret, också kunde han "hoppa bana". (Han kröp över kvastskaft).
Också kunde han visa när han var hungrig, och när han var sällskapssjuk.

Moej skrev:
Jag gav bort min lilla sköldpadda nyss, men han lärde sig att simma efter fingret, också kunde han "hoppa bana". (Han kröp över kvastskaft).
Också kunde han visa när han var hungrig, och när han var sällskapssjuk.

å...... sådant skulle jag vilja lära mina sköldisar :smirk:

/Donald duck

Min syrras är väligt väldresserad :devil: När man stoppar ned fingert så biter han sig fast :devil:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
429
Senast: KeeNine
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 320
Senast: Bexzor
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 000
Träning Hej alla har en ponny som pga av tidigare skador inte kan ridas/köras och för att aktivera honom tänkte jag börja med lite...
Svar
2
· Visningar
425
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info