Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack själv! Det var jättetrevligt!Tack för en trevlig träff!
gärna för migSala silvergruva nästa?
Ja verkligen, vill träffa alla snart igen.Vore jättekul med en ny träff!
Det låter bra. Vad vill vi ha? Centralt?Kanske vi ska ta 9e då?
Vad sägs om kl 17?
Så var det det där med ställe igen också... Funderar och återkommer om det.
Det vore verkligen roligt att få träffa dig. Hoppas att du kan och orkar (men full förståelse om det inte blir så, naturligtvis).Jag kan båda dagarna med reservation för vilken behandling jag fått och dagsform.
Nej fan, jag måste ändra här. Vi ska på standup den 9e i stockholm. Kan bli knepigt att hinna båda.9 November
Cattis_E, Tualma, tanten, tranan,
10 November
Cattis_E, Tualma, tanten, tranan, Sizo
Har behövt fundera lite. Har inte fått pengar sedan april så varje nöjesbeslut behöver övervägas noga
Jag skulle jättegärna träffa dig. Visst har vi haft hästar av lite gemensam stam en gång i tiden? Tänker på Anpir (Pax x Aniol), många år sedan nu. Men ändå kul att få ett ansikte på någon som man har pratat lite medJag kan båda dagarna med reservation för vilken behandling jag fått och dagsform.
Matmässigt så är jag allergisk mot chili, så indiskt brukar gå bort här med, av praktiska skälOm ingen hunnit boka upp sig den 10e sen i morse kan vi kanske ändra oss så att Sizo också kan?
@Tualma, @tanten, @Tranan @lil-sis
Vill ni då ha någon annan tid iom söndag?
Jag vill inte före 13 då jag gärna lägger förmiddag i stallet dessa mörka tider.
Och så kan ni gärna svara Tualma om maten också . Hon har nog bättre koll på resturanger än jag .
Jag är inte så kräsen men indiskt och husmanskost är väl inga favoriter.